diumenge, d’abril 06, 2008

Potser l'ultima de la temporada ?

El cap de setmana passat tocava esqui... tenia tots els numeros, finalment per problemes logistics vam acabar fent dos dies de friki per Solius i Montbru. Després de veure piades interessants... aquest cap de setmana no podiem fallar !!!

Sembla que hagi passat un exercit.. i son les 4 motos... en JM disfrutant de la roca.. i arribada al pic patejant.

Així que amb en Josep Mª planejem una sortida per dissabte, en vistes de les temperatures que ens esperen el millor es fer una matinal andorrana combinada amb compres alpinistiques a la tarda. S'ha de dir llegint el butlleti de perill d'allaus, esperes trobar tota andorra nevada com a mínim... i la realitat es bastant decepcionant, de totes maneres crec que vam treure petroli d'on no n'hi havia i ens va sortir una excursioneta collonuda.

El cim estava una mica peladet... foto de cim.. i iniciant la baixada

La sortida finalment va ser a la vall d'incles, amb objectiu colocat al pic de la cabaneta (on esperavem trobar menor risc d'allaus), finalment vist el panorama en altitud on el vent havia fet una bona feinada, vam redirigir la nostra sortida cap al vei Pic del cap del port dret.
Total neu continua fins a dalt, algo glaçadeta i s'escapava alguna relliscada de tant en tant; per desgracia aquesta zona es terreny de motos de neu i ens acompanyen durant gran part de la jornada els sorolls i les seves traçes. Fins i tot, ens trobem un noi al que de poc es menja una moto de neu i s'endu cap a casa rallades als esquis de record. Aps.. per arribar a dalt.. ens decidim a fer-ho pel dret.. esquis a l'esquena i mixta de neu, roca i terra fins a dalt.

En JM caçat a mig giro per la canaleta

La baixada per una de les canals orientades a N, amb neu increible... i ens desviem a baix a buscar la vall de pujada.Total... només unes 3,5h d'esqui, pero es que a partir de les 14h.. la neu ha d'estar bastant malament ja !!

A mitja canaleta... i la foto del cim des de baix de les canals.

I a la tarda.. a fotre-li gasto per Andorra: en JM es fira un plumon i un sac... un servidor una bona colxona per vivaquejar... que des que es va rebentar l'anterior, no es el mateix.