dimarts, de març 20, 2007

Una estoneta per Solius

Després del tute del dissabte al Montgri, em tocava Solius el diumenge ja que havia quedat amb en Marc alias el fanatic a mitja setmana que hi aniriem.

Per sort em va dir que baixaven tambe de Figueres en Lluc, l'Eloi i l'Eric.. per lo que els vaig deixar amb els seus projectes més fanatics i jo amb en Marc de Girona i la Montse ens en vam anar a fer algo més light. El cas es que la roca abrasiva del Montgri m'havia deixat les gemmes dels dits destrossades.

Al final el dia es va limitar a 3 vies:

- Triblobite Jones - Dimas Norton (començant per una i acabant per l'altra). 20m, V. Una via interessant.. busca l'itinerari més fàcil per pujar a l'agulla de dalt. Molt bona presa, i pocs passos d'adherencia, això si.. la corda rasca bastant per lo que no es de les més indicades per a fer top-ropes.


A la reunió mig penjada de la triblobite jones.
Si hi haguessin dos parabolts en menys d'un seria un lloc ideal per ensenyar a moure's en reunió de via llarga.


- La Gavina (L1+L2). 30m, 6b. Davant l'insistencia d'en Marc que muntes alguna de difícil em poso en aquesta via de Roca Ponça. Ja veig que no tinc el dia.. doncs al primer pas de monodit ja faig un vuelo dels macos, més enlaire als passos més tecnics acabo fent servir un dels espits com a presa de peu i m'agafo a la cinta (fa poques setmanes vaig estar a punt d'encadenarla).


La Montse tibant al pas del monodit

- Via 6 o 7 de l'espero. 30m, V+/6a. Ja per acabar ens n'anem a l'esperó a fer un cinquillo, com que ens hi vam posar a la primera que vam trobar lliure, ara mateix no se quina era. De fet a l'esperó son totes més o menys iguals. Aqui encadenen en toprope tant en Marc com la Montse... i ja donem el dia per finalitzat.

Mentrestant els fanatics s'havien polit tots els 6c's de la cara OEST de rocaponça, opinió unánime: increible el segon llarg del Drac, i quan marxem es dirigien a la cara EST a seguir amb la inspiració.

Naltres ens n'anem a dinar a Tamariu, per disfrutar una mica de les vistes del mar.. i tornant cap a Girona anem a fer una curta ruta 4x4 amb el defender 'preparat' d'en Marc pels tallafocs del costat de l'Ave. Increible les inclinacions que aguanten i es pugen amb aquests cotxes.. ara ja només falta anar algun dia anar a fer ruta per l'Atlas.. i alguna grimpadeta per la zona.

5 comentaris:

PGB ha dit...

Quan sigui gran em posare amb el L2 del Drac, mooolta gent me n'ha parlat molt be.

Sobre la Dimas + Trilobite sembla una combinacio interessant, no? Mai n'he fet cap d'aquelles... corren rumors que a dalt hi ha alejes de cuidado! :P

Piter ha dit...

La Triblobite Jones original te una sortida del forat de dalt que te un EXPO com una catedral... jeje

Sobre el L2 del Drac.. s'ha d'estar molt fort per no tibar de cintes... i a mi encara em falta molt camí per recorrer.

Apa.. fins una altra!!

Mohawk ha dit...

Em tenieu que haver vist com plorava al final de la Trilobita Jones... quina por!!!

A tibar-li!

PGB ha dit...

Joer... mira que la Trilobite era un projecte interessant que tenia.... :S ara estic fatal de coco, a l'igual m'hi posoooo! :P

Beatle Juice ha dit...

Vaig una mica tard de comentari, prò encara serà vàlid.
Un de rodolíííííí...
Si a Solius vols disfrutar
amb pocs seguros has de tibar.
Si un bon Soliuenc vols arribar a ser /
les plakes "expo" d'adherencia has de fer.

Trankils que tb es fan, apreteu el cul, aguanteu la respiració i gaudiu amb els dits i els peus d'akest tacte tant particular i genuí que dificilment us trobareu a altres contrades de casa nostre.

ah! i per cert deixem-ho to més net del que ho hem trobat, akí i a tot arreu.